Ontkurk de champagne!

Het bruidspaar als stralend middelpunt!

Jullie bruiloft!

Partycentrum De Haas is een prachtige feestlocatie om jullie bruiloft te vieren. Daarvoor hebben wij alles in huis, zoals: Proosten met champagne, de bruidstaart aansnijden, cocktails, dineren en natuurlijk feesten!

Jullie dag wordt onvergetelijk bij Partycentrum De Haas, midden in het romantische Elburg! Wilt u uw bruiloft extra bijzonder maken? Wij kunnen u helpen als het gaat om decoraties, een verrassende act, een sfeervolle band, een swingende DJ, of tips om uw gasten op een creatieve manier actief te betrekken bij de feestelijke avond.

Uw feest is in goede handen bij De Haas. Al 50 jaar organiseren en verzorgen wij vele bruiloften per jaar. Elk feest is uniek, met een eigen sfeer en samenstelling. Het moet goed georganiseerd worden. Een dag waar u uw hele leven positief op wilt terugkijken! Daarbij wilt u graag dat u en uw gasten er nog jaren over praten! Omdat elk feest uniek is, worden arrangementen op maat gemaakt naar uw wensen en budget. Wij nemen ruim de tijd om dit samen met u te realiseren. De combinatie van onze service, kwaliteit en onze unieke locatie, maakt uw feest tot een ongekend succes!

Maak nu een afspraak voor een vrijblijvend bezoek aan onze zalen> Tijdens dit kennismakingsgesprek bekijken jullie de mogelijkheden en inventariseren wij jullie wensen.

Bekijk hieronder de standaard arrangementen. Indien gewenst kunnen deze worden aangepast aan jullie wensen.

 

Consumpties met de daggasten na ontvangst en tijdens diner:

Op nacalculatie

Turven naar verbruik
± € 2,50/p.st.
  • Consumpties worden berekend op basis van nacalculatie (per stuk berekend). Bij een gemiddeld verbruik van ca. 4 consumpties p.p. zal de totaalprijs ca. 10. p.p. zijn.

Wat gaat u eten met uw gasten?

Officiële trouwlocatie

Ons partycentrum is door de Gemeente Elburg aangewezen als officiële trouwlocatie voor het burgerlijk huwelijk. Bekijk hier de mogelijkheden voor de ceremonie op onze locatie!

Informatie trouwceremonie

Avondfeest arrangementen

Avondfeest ‘All-in Love’

4-uur arrangement
  • Ontvangst met 2x koffie of thee.
  • Gesorteerd gebak of taartenbuffet
  • Onbeperkt consumpties uit het binnenlands dranken pakket
  • Tijdens het avondfeest gaan we continu door met het serveren van koude en warme borrelhapjes
  • Voor de aanwezige kinderen een zakje snoep, zakje chips of ijsje
  • Afsluiting met koffie of thee en chocolaatje

50 tot 130 personen:
24. p.p. (all-in)
131 tot 200 personen:
22. p.p. (all-in)
200+ personen:
21 p.p. (all-in)

Avondfeest ‘Classic Memories’

4-uur arrangement
  • Ontvangst met koffie of thee en gesorteerd gebak of taartenbuffet
  • Tijdens het avondfeest gaan we continu/onbeperkt door met het serveren van koude en warme borrelhapjes
  • Voor de aanwezige kinderen een zakje snoep, zakje chips of ijsje
  • Afsluiting met koffie of thee en chocolaatje

Overige consumpties serveren wij gedurende het avondfeest en worden per stuk berekend op basis van nacalculatie.

50 tot 130 personen:
13. p.p.
131 tot 200 personen:
12. p.p.
201+ personen:
11. p.p.

Avondfeest ‘All-in Dutch Wedding’

4-uur arrangement
  • Ontvangst met 2x koffie of thee.
  • Marsepein petit fours voorzien van jullie initialen of foto
  • Onbeperkt consumpties uit het binnenlands dranken pakket
  • Tijdens het avondfeest gaan we continue door met het serveren van warme borrelhapjes en extra luxe koude hapjes
  • Tijdens het avondfeest wordt de Elburgse Viskraam geopend. Gasten kunnen hier verse zoute haring krijgen, maar ook vers gebakken kibbeling. Daarbij staat op de kraam zure haring, rolmopsen, zure mosselen en amsterdams zuur
  • Extra bar in de zaal, het ‘Bierbuffet’ met statafels eromheen
  • Voor de aanwezige kinderen een zakje snoep, zakje chips of ijsje
  • Het laatste half uur van het feest wordt de snackkraam geopend met o.a. zakjes friet, frikandellen, kroketten en broodjes e.d. De gasten kunnen onbeperkt snacken
  • Afsluiting met koffie of thee

50 tot 130 personen:
30. p.p. (all-in)
131 tot 200 personen:
28. p.p. (all-in)
201+ personen:
26.5 p.p. (all-in)

Avondfeest ‘All-in Sparkling Eyes’

4-uur arrangement
  • Ontvangst met 2x koffie of thee
  • Gesorteerd gebak of taartenbuffet
  • Onbeperkt consumpties uit het binnenlands dranken pakket
  • Tijdens het avondfeest worden tot aan het hapjesbuffet enkele koude en warme borrelhapjes geserveerd
  • Tijdens het avondfeest serveren wij het hapjesbuffet ‘Santé’. Een heerlijk hapjesbuffet met o.a. satéstokjes met satésaus, soufflés, mini-loempia’s, nacho chips, toastjes en tapas hapjes
  • Extra bar in de zaal, de ‘Cocktailbar’. Met bartender die de cocktails voor jullie shaken en fantastische moves maken. Onbeperkt cocktails met keuze uit 6 soorten cocktails, met of zonder alcohol. Met statafels eromheen
  • Voor de aanwezige kinderen een zakje snoep, zakje chips of ijsje
  • Afsluiting met koffie of thee en een warm saucijzenbroodje

50 tot 130 personen:
29.5 p.p. (all-in)
131 tot 200 personen:
27. p.p. (all-in)
200+ personen:
25. p.p. (all-in)

Avondfeest ‘All-in Hip Cocktails’

4-uur arrangement
  • Ontvangst met 2x koffie of thee.
  • Marsepein petit fours voorzien van jullie initialen of foto
  • Onbeperkt consumpties uit het binnenlands dranken pakket
  • Tijdens het avondfeest worden tot aan het hapjesbuffet enkele koude en warme borrelhapjes geserveerd
  • Tijdens het avondfeest serveren wij het hapjesbuffet ‘Holland Top’. Een heerlijk hapjesbuffet met o.a. warme beenham, satéstokjes met satésaus, gehaktballetjes, tapas hapjes, diverse luxe bittergarnituur en toasthapjes
  • Extra bar in de zaal, de ‘Cocktailbar’. Met bartender die de cocktails voor jullie shaken en fantastische moves maken. Onbeperkt cocktails met keuze uit 6 soorten cocktails, met of zonder alcohol. Met statafels eromheen
  • Voor de aanwezige kinderen een zakje snoep, zakje chips of ijsje
  • Afsluiting met koffie of thee en een broodje pizzaburger

50 tot 130 personen:
31.5 p.p. (all-in)
131 tot 200 personen:
29. p.p. (all-in)
200+ personen:
27. p.p. (all-in)

Avondfeest ‘All-in White Diamonds’

4-uur arrangement
  • Ontvangst met 2x koffie of thee.
  • Marsepein petit fours voorzien van jullie initialen of foto
  • Jullie gaan het feest openen met de spetterende openingsshow ‘Celebration Bubbles’ i.c.m. een champagnetoren
  • Onbeperkt consumpties uit het binnenlands dranken pakket
  • Tijdens het avondfeest gaan we continue door met het serveren van warme borrelhapjes en extra luxe koude hapjes
  • Extra bar in de zaal, de ‘Cocktailbar’. Met bartender die de cocktails voor jullie shaken en fantastische moves maken. Onbeperkt cocktails met keuze uit 6 soorten cocktails, met of zonder alcohol. Met statafels eromheen.
  • Voor de aanwezige kinderen een zakje snoep, zakje chips of ijsje
  • Afsluiting met koffie of thee en een broodje warme beenham

Al het bovengenoemde is onbeperkt inbegrepen voor een periode van 4 uur, m.u.v. buitenlands dranken pakket. Het arrangement heeft een vaste prijs per persoon.

50 tot 130 personen:
29.5 p.p. (all-in)
131 tot 200 personen:
27. p.p. (all-in)
200+ personen:
26. p.p. (all-in)

Avondfeest ‘All-in Mr & MRS’ (Nieuw!)

4-uur arrangement
  • Ontvangst met 2x koffie/thee
  • Etagères met heerlijke cupcakes, donuts en slagroomsoezen
  • Grande opening! Jullie gaan het feest openen met de spetterende openingsshow ‘Celebration Bubbles’ i.c.m. een champagnetoren of biertoren
  • Onbeperkt consumpties uit het binnenlands dranken pakket
  • Hapjes en fingerfood. Naast dat we eerst luxe koude hapjes serveren, gaan we daarna rond met luxe warme borrelhapjes. Tussendoor serveren wij fingerfood, bijvoorbeeld: gegratineerde champignons, gerookte zalm, haring tartaar, mini sateetje, gevuld pasteitje, zakje friet e.d.
  • Cocktailbar en bierbuffet. Met bartenders die de cocktails voor jullie shaken en fantastische moves maken. Onbeperkt cocktails met keuze uit 6 soorten cocktails, met of zonder alcohol.
  • Wit en wit. De tafels zijn aangekleed met wit tafellinnen en de stoelen zijn omrokt met witte stoelhoezen. Wauw!
  • Snoeptafel. Nederlandse variatie op de Amerikaanse ‘Candy Table’! Een volledig opgemaakte snoeptafel met verse bloemen en diverse accessoires, voor een bijzonder bedankje voor de gasten. Iedere gast mag zijn/haar snoepzakje zelf vullen, op die manier zullen de gasten zich weer als een kind in de snoepwinkel voelen! ’t Snoeptafeltje; A sweet ending to a new beginning!
  • Afsluiting met kop koffie of thee

100 tot 130 personen:
45. p.p. (all-in)
131 tot 200 personen:
42. p.p. (all-in)
201+ personen:
40 p.p. (all-in)

Receptie arrangementen

Kinderreceptie

Tijdens de kinderreceptie maken wij een grote kindertafel met

  • Kannen ranja en/of fristi
  • Kindergebakjes
  • Chips en snoepjes op tafel
  • Versierde tafel met slingers en ballonnen.
  • Kleurplaten en kleurtjes
  • Snoepzakje met diverse lekkernijen bij vertrek

7.5 per kind (minimaal 10 kinderen)

Middag receptie ‘Classic’

  • Ontvangst met koffie of thee met gesorteerd gebak of taartenbuffet
  • Tijdens de receptie gaan we continue door met het serveren van koude en warme borrelhapjes

Overige consumpties serveren wij gedurende de receptie. Deze worden per stuk berekend op basis van nacalculatie

1½ uur:
6.7 p.p.
2 uur:
7.4 p.p.

Avond receptie ‘All-in’

  • Ontvangst met 2x koffie of thee met gesorteerd gebak of taartenbuffet
  • Tijdens de receptie gaan we continu door met het serveren van koude en warme borrelhapjes
  • Onbeperkt consumpties uit het binnenlands dranken pakket.
  • Afsluiting met koffie of thee en een chocolaatje

2 uur:
18 p.p.
3 uur:
20. p.p.

Avond receptie ‘Classic’

  • Ontvangst met 2x koffie of thee met gesorteerd gebak of taartenbuffet
  • Tijdens de receptie gaan we continu door met het serveren van koude en warme borrelhapjes
  • Afsluiting met koffie of thee en een chocolaatje

Overige consumpties serveren wij gedurende de receptie. Deze worden per stuk berekend op basis van nacalculatie

2 uur:
12.1 p.p.
3 uur:
14. p.p.

Extra opties voor het feest:

Celebration Bubbles Show

Een spectaculaire opening van uw feest. Fantastisch te combineren met een champagnetoren, taartenbuffet of een bruidstaart. Een show met muziek, licht, bellenblaas, nevel, vuurwerk en een lasershow. Als de muziek wordt ingezet, komt u als bruidspaar de zaal binnen, onder luid applaus van alle gasten. Tijdens de show snijdt u de taart aan of neemt u de champagnetoren in gebruik. Een unieke start van uw feest!

75.
Alleen in de Sterrenzaal mogelijk

Ballonversiering

De feestzaal extra feestelijk maken met ballondecoraties. Zoals tafeltrossen met heliumballonnen, ballonpilaren en een mooie boog bij de entree van de zaal. De kleurstelling mogen jullie zelf bepalen!

215. (tot 50 personen)
295. (tot 90 personen)
360. (tot 250 personen)
Overige versiering op aanvraag

Snackbuffet

Bij de snackkraam kan men heerlijke snacks verkrijgen. Zoals een broodje kroket, frikandelletje speciaal, broodje hamburger of een heerlijk frietje. Leuk tegen het einde van het feest. Mmmm…. 30 minuten onbeperkt en lekker snacken!

3.5 p.p.
Minimaal 80 personen

Snoeptafel

Nederlandse variatie op de Amerikaanse ‘Candy Table’! Een volledig opgemaakte snoeptafel met verse bloemen en diverse accessoires, voor een bijzonder bedankje voor de gasten. Iedere gast mag zijn/haar snoepzakje zelf vullen, op die manier zullen de gasten zich weer als een kind in de snoepwinkel voelen! ’t Snoeptafeltje; A sweet ending to a new beginning!

375. (tot 75 personen)
450. (tot 100 personen)
600. (tot 150 personen)
750. (tot 200 personen)

Themaparty

Wilt u uw feest een bepaald thema meegeven? Er is heel veel mogelijk op dit gebied. Zoals het thema ’Wit’‚ ’Glitter& Glamour’ of ’The 70’s/80’s’.

Prijs op aanvraag (maatwerk)

Hapjesbuffet ‘Botbekker’

Tijdens het feest plaatsen wij op een een centrale plaats in de feestzaal een heerlijk hapjesbuffet. Uw gasten zullen smullen van deze verwennerij.

  • Kip-kerrie hapjes met brie en uitgebakken spek
  • Gevulde eieren
  • Haring op roggebrood
  • Glaasjes met zalmmousse
  • Glaasjes garnalencocktail en cocktailsaus
  • Ham rolletjes met asperges
  • Omelet rolletjes met gegrilde paprika
  • Kaasplank met diverse soorten kaas van de regionale kaasboerderij
  • Meloen met serannoham
  • Assortiment XXL broden
  • Diverse smeersels: kruidenboter, tapenade en aioli
  • Bitterballen van Kwekkeboom
  • Satéstokjes met satésaus
  • Warme gehaktballetjes
  • Mini saucijzenbroodjes

10. p.p.
Vanaf 50 personen
Alleen mogelijk i.c.m. een avondfeest

Hapjesbuffet ‘Sante’

Tijdens het feest plaatsen wij op een centrale plaats in de feestzaal een heerlijk hapjesbuffet. Uw gasten zullen smullen van deze verwennerij.

  • Satéstokjes met satésaus
  • Mini loempia’s
  • Warme gehaktballetjes
  • Nasi
  • Luxe gegarneerde huzarensalade
  • Griekse rauwkostsalade
  • Assortiment tapas hapjes
  • Assortiment XXL broden
  • Diverse smeersels: kruidenboter, tapenade en aioli

7. p.p.
Vanaf 50 personen
Alleen mogelijk i.c.m. avondfeest

Hapjesbuffet ‘Holland Top’

Tijdens het feest plaatsen wij op een een centrale plaats in de feestzaal een heerlijk hapjesbuffet. Uw gasten zullen smullen van deze verwennerij.

  • Warme beenham in honing-mosterdsaus
  • Warme gehaktballetjes
  • Satéstokjes met satésaus
  • Luxe gegarneerde huzarensalade
  • Luxe gegarneerde vissalade
  • Assortiment aan Hollandse hapjes, zoals gevulde eieren, kaasblokjes, diverse worstsoorten, zalmtoastjes, haring, komkommer met roomkaas e.d.
  • Assortiment XXL broden
  • Diverse smeersels: kruidenboter, tapenade en aioli

8. p.p.
Vanaf 50 personen
Alleen mogelijk i.c.m. een avondfeest

Bruidstaart

Taart hoort bij een feest, de bruidstaart bij een huwelijk. Er zijn veel verschillende soorten bruidstaarten in smaak, kleur, vorm en opmaak. Vaak heeft elk bruidspaar ook een voorkeur voor een eigen ambachtelijke bakker. Daarom adviseren wij dit zelf te regelen bij uw favoriete bakker. De bakker zorgt dat de taart op tijd wordt bezorgd en wij zorgen dat deze mooi gepresenteerd wordt op een buffetje met gebaksbordjes en vorkjes. Terwijl u de taart aansnijdt, zorgt het vuurwerk voor een feestelijk geheel. Daarna zorgt ons personeel dat alle gasten een stukje taart krijgen. Wij adviseren de volgende banketbakkers: Bakkerij Grootkarzijn (‘t Harde), Bakkerij Schenk (Elburg) of Bakkerij Docter (Elburg).

Servicekosten bruidstaart: Gratis*!
* bij ontvangst van uw daggasten of bij een middagreceptie. Anders worden er € 0.4 p.p. servicekosten berekend.

Viskraam

Wilt u tijdens uw feest de gasten iets typisch Elburgs aanbieden? Kies dan voor een originele viskraam! Zodra de kraam geopend is kunnen de gasten een heerlijke zoute haring of een bakje vers gebakken kibbeling halen. Maar wat dacht u van een rolmops, zure mosseltjes e.d. De bruiloftsgasten zullen deze keuze erg waarderen!

3. p.p.
vanaf 60 personen

Champagnetoren

Dit blijft een klassieker op bruiloften en feesten. U overspoelt als bruidspaar de champagnetoren met feest-bubbels en wij zorgen voor een mooie aankleding van de toren. Er is keuze uit twee soorten mousserende wijnen: De Moscato Camoli (zoet) of de Amador Cava Brut (droog). Terwijl u de champagne schenkt, zorgt het vuurwerk voor een compleet plaatje. Leuk i.c.m. ’Celebration Bubbles Show’!

25,00 per fles van 0.75 liter (ca. 1 fles op 8 personen)
minimaal 50 personen
Lees meer…

Biertoren

Houd je niet van champagne, maar ben je een echte bierdrinker? Kies dan voor deze biertoren van Duvel. Net als bij de klassieke toren staan er mini duvel-glaasjes opgestapelt. Bij de opening van de biertoren ontkurken jullie de magnumflessen Duvel en gaan jullie schenken. Tegelijkertijd wordt het vuurwerk afgestoken. Het is ook mogelijk om te kiezen voor de helft biertoren en de andere helft champagnetoren. Andere biersoorten op aanvraag.

Kosten Biertoren: 50. per fles van 1½ liter (ca. 1 fles op 20 personen)
minimaal 50 personen

Lees meer…

Witte stoelhoezen

Een mooie aanvulling voor uw feest is om alle stoelen te bekleden met witte strech hoezen. Dit geeft een extra chique uitstraling aan de zaalinrichting.

1.5 per stoelhoes, inclusief stomerijkosten.

Lees meer…

Bruidstaart van roomijs

Kies voor een bruidsroomijstaart als een passend dessert bij het feest. Dit kan na het buffet of diner, maar ook als afsluiting van het avondfeest of receptie. Jullie als bruidspaar snijden de taart ceremonieel aan, waarbij er ook vuurwerk wordt afgestoken. Eventueel in combinatie met de ‘Celebration Bubbles Show’. Bij de bruidsroomijstaart serveren wij gesneden vers fruit, slagroom en warme chocoladesaus.
Qua kleursamenstelling is deze helemaal zelf te bepalen in jullie eventuele themakleur. Twee kleuren mogelijk.
  • Roomijstaart op etagère
  • Warme chocoladesaus
  • Vers gesneden fruit
  • Slagroom
  • Geserveerd met vuurwerk

7. p.p.
Minimaal 30 personen

Bierbuffet

Voor een extra feestprikkel plaatsen wij de gezellige bierbar in de feestzaal (vaak naast de dansvloer). Met hier omheen extra statafels. Gasten kunnen hier een heerlijk glas Heineken ophalen, maar ook één van de vele speciaal-bieren proeven! Voor de dames zit ook standaard Kriek bier aan de tap. Natuurlijk is hier ook een glas wijn of frisdrank te verkrijgen.

eenmalig 60.
Bij sommige arrangementen zit deze bar standaard inbegrepen, zonder meerkosten
De consumpties zijn inbegrepen bij het gekozen arrangement

Cocktailbar

De trend van dit moment: De cocktailbar op uw feest. Compleet met verlichting en glazen. De cocktailbar zal zeker indruk maken op uw gasten. Onze cocktail bartenders, die allemaal een cursus hebben gevolgd op de Bols Academy, maken de lekkerste cocktails á la minute voor u klaar. Met veel show en entertainment. Het is zelfs mogelijk om je eigen cocktail te maken samen met onze
bartenders, op rustige momenten. Optioneel is het ook mogelijk om dit met het bierbuffet te combineren.

225.    i.c.m. all-in arrangement tot 130 personen
150.    i.c.m. all-in arrangement vanaf 131 personen
175.     i.c.m. all-in arrangement tot 130 personen (ipv    bierbuffet)
100.     i.c.m. all-in arrangement vanaf 131 personen (ipv    bierbuffet)
50.    bierbuffet erbij

Optioneel: muziek & entertainment

Nu ook via ons te boeken! Hebben jullie daar ook geen omkijken meer aan…

BPM ‘DJ OP JE BRUILOFT’ SHOW

‘DJ op je bruiloft’ heeft voor elke bruiloft een geschikte DJ! Wij denken graag met jullie mee over de muzikale invulling van het feest: van het openings- tot het eindnummer en alles wat jullie daartussen willen horen. Jullie voorkeuren in combinatie met onze kennis zal resulteren in een onvergetelijk feest! Omdat ‘DJ op je Bruiloft’ bij De Haas een kind aan huis is, kunnen wij de bestaande lichteffecten en lasereffecten van de feestzaal overnemen. Dat maakt echt een unieke totaalshow!

725. p.p. all-in (incl. BTW)

Lees meer…

Gratis opties

Niet omdat het moet, maar omdat het kan

Onze zalen zijn ingericht met verschillende faciliteiten. Van deze voorzieningen kan gratis gebruik worden gemaakt als daar behoefte aan is.

Microfoons

In de feestzaal zijn meerdere draadloze microfoons. Voor een speech of stukje.

Gratis

Beamers

De feestzaal is voorzien van twee geïntegreerde beamers met projectieschermen. Vanaf het centrale aansluitpunt kan de laptop worden aangesloten (HDMI of VGA). De presentatie wordt voor- en achterin de zaal getoond. Eventueel bijbehorende audio wordt afgespeeld via onze geluidsinstallatie door de gehele zaal. In de bovenzalen hebben wij losse beamers en projectieschermen beschikbaar.

Gratis

Dansvloer

Wanneer u hebt gekozen voor een eigen band of DJ maken wij altijd ruimte voor een dansvloer. De Sterrenzaal heeft een vaste gelakte dansvloer.

Gratis

Dansverlichting en Lasershow

Bij het maken van een dansje hoort ook feestelijke verlichting. De Sterrenzaal is uitgerust met diverse apparatuur (zoals scanners, led-spots en movingheads) voor het maken van perfecte dansverlichting. Daarbij heeft de zaal een laser, voor het maken van een fantastische lasershow op uw feest.

Gratis

Band of DJ

Als er is gekozen voor een eigen DJ of bandje, mag deze plaatsnemen op het vaste podium in de zaal. Dit podium is ingericht met krachtstroom en verschillende groepen 220v. Daarbij is het podium ingericht met diverse spots om de muzikanten aan te lichten.

Gratis

Enveloppen brievenbus

Bij het geven van het feest hoort ook het ontvangen van cadeaus. Meestal in de vorm van een gevulde envelop. Deze kunt u opbergen in de aan de muur gemonteerde brievenbus. Aan het einde van de avond vraagt u de sleutel om de brievenbus te legen.

Gratis

Vraag over jullie bruiloft

4 + 8 =