/*** Accordion ***/ }

Jullie bruiloft

met een spetterend feest!

Van ceremonie

diner, receptie tot avondfeest!

Vele mogelijkheden

want het is jullie dag!

Home ▶ Partycentrum ▶ Bruiloft

De perfecte locatie voor jullie trouwfeest

Partycentrum De Haas is een prachtige feestlocatie om jullie bruiloft te vieren. Daarvoor hebben wij alles in huis, zoals: Proosten met champagne, de bruidstaart aansnijden, cocktails, dineren en natuurlijk feesten! Ook zijn wij een officiele trouwlocatie van de Gemeente Elburg voor het burgerlijk huwelijk.

Jullie dag wordt onvergetelijk bij Partycentrum De Haas, midden in het romantische Elburg! Wilt u uw bruiloft extra bijzonder maken? Wij kunnen u helpen als het gaat om decoraties, een verrassende act, een sfeervolle band, een swingende DJ, of tips om uw gasten op een creatieve manier actief te betrekken bij de feestelijke avond.

Uw feest is in goede handen bij De Haas. Al 50 jaar organiseren en verzorgen wij vele bruiloften per jaar. Elk feest is uniek, met een eigen sfeer en samenstelling. Het moet goed georganiseerd worden. Een dag waar u uw hele leven positief op wilt terugkijken! Daarbij wilt u graag dat u en uw gasten er nog jaren over praten! Omdat elk feest uniek is, worden arrangementen op maat gemaakt naar uw wensen en budget. Wij nemen ruim de tijd om dit samen met u te realiseren. De combinatie van onze service, kwaliteit en onze unieke locatie, maakt uw feest tot een ongekend succes!

Maak nu een afspraak voor een vrijblijvend bezoek aan onze zalen.  Tijdens dit kennismakingsgesprek bekijken jullie de mogelijkheden en inventariseren wij jullie wensen.

Bekijk hieronder de standaard arrangementen. Indien gewenst kunnen deze worden aangepast aan jullie wensen.

Bekijk de arrangementen brochure

Kies hieronder wat u wilt vieren:

Het burgerlijk huwelijk

 

Officiële trouwlocatie

Ons partycentrum is door de Gemeente Elburg aangewezen als officiële trouwlocatie voor het burgerlijk huwelijk. Bekijk hier de mogelijkheden voor de ceremonie op onze locatie!

De historische panden van Restaurant & Partycentrum De Haas benoemd als officiele trouwlocatie van de Gemeente Elburg. De huwelijksvoltrekking van het burgerlijk huwelijk kan in drie van onze zalen worden voltrokken. De (buitengewoon) ambtenaar van de Gemeente Elburg komt naar onze locatie toe om het huwelijk te voltrekken.

Nieuw! Het is ook mogelijk om uw trouwceremonie te houden op een unieke locatie aan de stadsgrachten van Elburg, bij het proeflokaal van stadsbrouwerij Vos. Trouwen op deze exclusieve locatie is enkel mogelijk i.c.m. een avondfeest bij Restaurant De Haas.

Om de ceremonie bij Partycentrum De Haas te organiseren is het noodzakelijk de aanvraag hiervoor in te dienen bij de Gemeente Elburg (0525-688888). Op de site www.elburg.nl vindt u meer informatie hierover.

Het is mogelijk om de trouwceremonie van het burgelijk huwelijk op één van onze locaties te laten plaats vinden. Indien u ook door ons de feestavond (>100 personen) en het diner laat verzorgen, kunnen wij dit aanbieden voor een speciale prijs!

De kosten van het gebruik van onze zaal tijdens de ceremonie bedragen*:

Trouwceremonie i.c.m. avondfeest € 50,-
Trouwceremonie i.c.m. diner € 150,-
Enkel trouwceremonie € 395,-

* Let op: de kosten die u aan de gemeente Elburg moet voldoen staan hier los van. U dient zelf uw bruiloft aan te geven bij de gemeente (prijsindicatie 2017: € 217,-).

Trouwceremonie is inclusief:

  • Opstelling naar keuze
  • 1 microfoon voor ambtenaar + geluidsinstallatie met extra microfoons
  • Beamerscherm voor foto’s/video
  • Begeleiding voor muziek e.d.

Extra opties

Witte stoelhoezen € 1,50 p.st.
Grote bloemstukken Op aanvraag
Overige aankleding In overleg

De gemeente Elburg heeft Aan de Gracht aangewezen als officiële trouwlocatie. Dit betekent dat u geen verzoek bij de gemeente hoeft in te dienen wanneer u
Aan de Gracht als trouwlocatie kiest. Een schitterende plek, aan het water van de stadsgrachten van Elburg, om de liefde wederzijds te bezegelen. Onze locatie is tevens geschikt voor het ontvangst van uw daggasten, een lunch of het diner.

Trouwen op deze locatie Aan de Gracht is exclusief mogelijk voor bruidsparen die het avondfeest houden bij Partycentrum De Haas.

De kosten van het gebruik van onze zaal Aan de Gracht tijdens de ceremonie bedragen*:

Trouwceremonie i.c.m. avondfeest bij De Haas € 250,-
Trouwceremonie i.c.m. diner Niet mogelijk
Enkel trouwceremonie Niet mogelijk

* Let op: de kosten die u aan de gemeente Elburg moet voldoen staan hier los van. U dient zelf uw bruiloft aan te geven bij de gemeente (prijsindicatie 2017: € 217,-).

Trouwceremonie is inclusief:

  • Opstelling naar keuze
  • 1 microfoon voor ambtenaar + geluidsinstallatie voor binnen/buiten
  • Televisiescherm voor foto’s/video
  • Begeleiding voor muziek e.d.

Extra opties

Aankomst bruidspaar per luxe sloep over de gracht + € 250,-
Witte stoelhoezen + € 1,50 p.st.
Grote bloemstukken Op aanvraag
Overige aankleding In overleg

Met uw daggasten

 

Het ontvangst

Afhankelijk van de beschikbare tijd zijn er tal van mogelijkheden omhet huwelijk te vieren met uw gasten. Een feestelijk ontvangst met bruidstaart of petit four. Of gelijk starten met een borrel om te toasten. Aansluitend genieten van een uitgebreid koud- en warm buffet of diner. We hebben diverse zalen beschikbaar om uw gezelschap te ontvangen. Bekijk hier onze zalen.

 

Bruidstaart Gratis*
Luxe koekjes assortiment 1,40 p.p.
Gesorteerd gebak 2,30 p.st.
Taartenbuffet 2,30 p.p.
Petit four 2,10 p.st.
Petit four met initialen/tekst 2,30 p.st.
Petit four met foto 2,30 p.st.
Bonbon 0,80 p.st.
Welkomstcocktail 3,50 p.st.

*De bruidstaart

Er zijn verschillende soorten bruidstaarten insmaak, kleur, vorm en opmaak. Vaak heeft een bruispaar ook een  voorkeur voor eigen ambachtelijke bakkerij. Daarom adviseren wij dit zelf te regelen bij uw favoriete bakker. De bakker bezorgt de taart. Wij zorgen dat de taart mooi wordt gepresenteerd op een centrale buffettafel met gebaksbordjes en -vorkjes. Terwijl u de taart feestelijk aansnijdt, steken wij het vuurwerk aan. Ons bedienend personeel zal al uw gasten voorzien van een heerlijk stuk taart. Deze service is gratis bij ontvangst van uw daggasten/middagreceptie. Anders berekenen wij 0,40 p.p. servicekosten.

Het diner

Restaurant De Haas staat bekend om haar heerlijke buffetten en diners. Wij hebben tal van verschillende soorten koude- en warme buffetten. Maar er zijn nog meer opties voor de maaltijd met uw daggasten. Een menu aan tafel geserveerd, eem broodmaaltijd of zelfs een barbecuebuffet. Voor alle mogelijkheden, verwijzen wij u naar de speciale pagina van het partycentrum:

De consumpties dagprogramma

Er zijn een tweetal mogelijkheden om de consumpties tijdens het dagprogramma (moment van binnenkomst tot het avondfeest) te berekenen: Alle drankjes op basis van nacalculatie berekenen of het All-in Drankenpakket Dagprogramma.

Op basis van nacalculatie

Alle geserveerde consumpties worden per stuk gefactureerd. De prijs per consumptie is afhankelijk van het product.

Prijsindicatie:
Bij een gemiddeld verbruik van ca. 4 consumpties p.p. ligt de prijs op ca. € 10,- p.p.

Glas frisdrank   € 2,30
Flesje frisdrank € 2,40
Heineken tap bier   € 2,50
Glas huiswijn € 3,60
Glas jus d’orange € 3,00
Kop koffie/thee € 2,30

Genoemde prijzen zijn onder voorbehoud van prijswijzigingen.

All-in Drankenpakket Dagprogramma

Een all-in binnenlands dranken pakket voor uw daggasten vanaf binnenkomst in ons partycentrum, tijdens het diner/buffet, tot aan het avondfeest. Maximaal 4 uur durend arrangement. Inclusief flessen mineraalwater op tafel.

9,50 p.p.
– Alleen mogelijk i.c.m. avondfeest
– Maximaal 4 uur durend

Receptie

Vanaf 30 tot ca. 300 personen

Middagreceptie 'Classic'

  • Ontvangst met koffie of thee met gesorteerd gebak of taartenbuffet
  • Tijdens de receptie gaan we continue door met het serveren van koude en warme borrelhapjes

Overige consumpties serveren wij gedurende de receptie. Deze worden per stuk berekend op basis van nacalculatie

Duur 1½ uur: 6,70 p.p.
Duur 2 uur: 7,40 p.p.

Avondreceptie Classic

  • Ontvangst met 2x koffie of thee met gesorteerd gebak of taartenbuffet
  • Tijdens de receptie gaan we continu door met het serveren van koude en warme borrelhapjes
  • Afsluiting met koffie of thee en een chocolaatje

Overige consumpties serveren wij gedurende de receptie. Deze worden per stuk berekend op basis van nacalculatie

Duur 2 uur: 12,10 p.p.
Duur 3 uur: 14,00 p.p.

Avondreceptie All-in

  • Ontvangst met 2x koffie of thee met gesorteerd gebak of taartenbuffet
  • Tijdens de receptie gaan we continu door met het serveren van koude en warme borrelhapjes
  • Onbeperkt consumpties uit het binnenlands dranken pakket.
  • Afsluiting met koffie of thee en een chocolaatje

Duur 2 uur: 18,- p.p.
Duur 3 uur: 20,- p.p.

Kinderreceptie

Tijdens de kinderreceptie maken wij een grote kindertafel met

  • Kannen ranja en/of fristi
  • Kindergebakjes
  • Chips en snoepjes op tafel
  • Versierde tafel met slingers en ballonnen.
  • Kleurplaten en kleurtjes
  • Snoepzakje met diverse lekkernijen bij vertrek

7,50 per kind
– Minimaal 10 kinderen

Avondfeesten

4-uur durend  |  Vanaf 50 tot ca. 300 personen

Avondfeest Classic Memories

  • Ontvangst met koffie of thee en gesorteerd gebak of taartenbuffet
  • Tijdens het avondfeest gaan we continu/onbeperkt door met het serveren van koude en warme borrelhapjes
  • Voor de aanwezige kinderen een zakje snoep, zakje chips of ijsje
  • Afsluiting met koffie of thee en chocolaatje

Overige consumpties serveren wij gedurende het avondfeest en worden per stuk berekend op basis van nacalculatie.

50 tot 130 personen: 13,- p.p.
131 tot 200 personen: 12,- p.p.
201+ personen: 11,- p.p.

Avondfeest All-in Love

  • Ontvangst met 2x koffie of thee.
  • Gesorteerd gebak of taartenbuffet
  • Onbeperkt consumpties uit het binnenlands dranken pakket
  • Tijdens het avondfeest gaan we continu door met het serveren van koude en warme borrelhapjes
  • Voor de aanwezige kinderen een zakje snoep, zakje chips of ijsje
  • Afsluiting met koffie of thee en chocolaatje

Al het bovengenoemde is onbeperkt inbegrepen voor een periode van 4 uur, m.u.v. buitenlands dranken pakket. Het arrangement heeft een vaste prijs per persoon.

50 tot 130 personen: 24,- p.p.
131 tot 200 personen: 22,- p.p.
201+ personen: 21,- p.p.

Avondfeest All-in Sparkling Eyes

  • Ontvangst met 2x koffie of thee
  • Gesorteerd gebak of taartenbuffet
  • Onbeperkt consumpties uit het binnenlands dranken pakket
  • Tijdens het avondfeest worden tot aan het hapjesbuffet enkele koude en warme borrelhapjes geserveerd
  • Tijdens het avondfeest serveren wij het hapjesbuffet ‘Santé’. Een heerlijk hapjesbuffet met o.a. satéstokjes met satésaus, soufflés, mini-loempia’s, nacho chips, toastjes en tapas hapjes
  • Extra bar in de zaal, de ‘Cocktailbar’. Met bartender die de cocktails voor jullie shaken en fantastische moves maken. Onbeperkt cocktails met keuze uit 6 soorten cocktails, met of zonder alcohol. Met statafels eromheen
  • Voor de aanwezige kinderen een zakje snoep, zakje chips of ijsje
  • Afsluiting met koffie of thee en een warm saucijzenbroodje

Al het bovengenoemde is onbeperkt inbegrepen voor een periode van 4 uur, m.u.v. buitenlands dranken pakket. Het arrangement heeft een vaste prijs per persoon.

50 tot 130 personen: 29,50 p.p.
131 tot 200 personen: 27,- p.p.
201+ personen: 25,- p.p.

Avondfeest All-in Dutch Wedding

  • Ontvangst met 2x koffie of thee.
  • Marsepein petit fours voorzien van jullie initialen of foto
  • Onbeperkt consumpties uit het binnenlands dranken pakket
  • Tijdens het avondfeest gaan we continue door met het serveren van warme borrelhapjes en extra luxe koude hapjes
  • Tijdens het avondfeest wordt de Elburgse Viskraam geopend. Gasten kunnen hier verse zoute haring krijgen, maar ook vers gebakken kibbeling. Daarbij staat op de kraam zure haring, rolmopsen, zure mosselen en amsterdams zuur
  • Extra bar in de zaal, het ‘Bierbuffet’ met statafels eromheen
  • Voor de aanwezige kinderen een zakje snoep, zakje chips of ijsje
  • Het laatste half uur van het feest wordt de snackkraam geopend met o.a. zakjes friet, frikandellen, kroketten en broodjes e.d. De gasten kunnen onbeperkt snacken
  • Afsluiting met koffie of thee

Al het bovengenoemde is onbeperkt inbegrepen voor een periode van 4 uur, m.u.v. buitenlands dranken pakket. Het arrangement heeft een vaste prijs per persoon.

50 tot 130 personen: 30,- p.p.
131 tot 200 personen: 28,- p.p.
201+ personen: 26,50 p.p.

Avondfeest All-in White Diamonds

  • Ontvangst met 2x koffie of thee.
  • Marsepein petit fours voorzien van jullie initialen of foto
  • Jullie gaan het feest openen met de spetterende openingsshow ‘Celebration Bubbles’ i.c.m. een champagnetoren
  • Onbeperkt consumpties uit het binnenlands dranken pakket
  • Tijdens het avondfeest gaan we continue door met het serveren van warme borrelhapjes en extra luxe koude hapjes
  • Extra bar in de zaal, de ‘Cocktailbar’. Met bartender die de cocktails voor jullie shaken en fantastische moves maken. Onbeperkt cocktails met keuze uit 6 soorten cocktails, met of zonder alcohol. Met statafels eromheen.
  • Voor de aanwezige kinderen een zakje snoep, zakje chips of ijsje
  • Afsluiting met koffie of thee en een broodje warme beenham

Al het bovengenoemde is onbeperkt inbegrepen voor een periode van 4 uur, m.u.v. buitenlands dranken pakket. Het arrangement heeft een vaste prijs per persoon.

50 tot 130 personen: 29,50 p.p.
131 tot 200 personen: 27,- p.p.
201+ personen: 26,- p.p.

Avondfeest All-in Hip Cocktails

  • Ontvangst met 2x koffie of thee.
  • Marsepein petit fours voorzien van jullie initialen of foto
  • Onbeperkt consumpties uit het binnenlands dranken pakket
  • Tijdens het avondfeest worden tot aan het hapjesbuffet enkele koude en warme borrelhapjes geserveerd
  • Tijdens het avondfeest serveren wij het hapjesbuffet ‘Holland Top’. Een heerlijk hapjesbuffet met o.a. warme beenham, satéstokjes met satésaus, gehaktballetjes, tapas hapjes, diverse luxe bittergarnituur en toasthapjes
  • Extra bar in de zaal, de ‘Cocktailbar’. Met bartender die de cocktails voor jullie shaken en fantastische moves maken. Onbeperkt cocktails met keuze uit 6 soorten cocktails, met of zonder alcohol. Met statafels eromheen
  • Voor de aanwezige kinderen een zakje snoep, zakje chips of ijsje
  • Afsluiting met koffie of thee en een broodje pizzaburger

Al het bovengenoemde is onbeperkt inbegrepen voor een periode van 4 uur, m.u.v. buitenlands dranken pakket. Het arrangement heeft een vaste prijs per persoon.

50 tot 130 personen: 31,50 p.p.
131 tot 200 personen: 29,- p.p.
201+ personen: 27,- p.p.

Avondfeest All-in Mr & Mrs

  • Ontvangst met 2x koffie/thee
  • Etagères met heerlijke cupcakes, donuts en slagroomsoezen
  • Grande opening! Jullie gaan het feest openen met de spetterende openingsshow ‘Celebration Bubbles’ i.c.m. een champagnetoren of biertoren
  • Onbeperkt consumpties uit het binnenlands dranken pakket
  • Hapjes en fingerfood. Naast dat we eerst luxe koude hapjes serveren, gaan we daarna rond met luxe warme borrelhapjes. Tussendoor serveren wij fingerfood, bijvoorbeeld: gegratineerde champignons, gerookte zalm, haring tartaar, mini sateetje, gevuld pasteitje, zakje friet e.d.
  • Cocktailbar en bierbuffet. Met bartenders die de cocktails voor jullie shaken en fantastische moves maken. Onbeperkt cocktails met keuze uit 6 soorten cocktails, met of zonder alcohol.
  • Wit en wit. De tafels zijn aangekleed met wit tafellinnen en de stoelen zijn omrokt met witte stoelhoezen. Wauw!
  • Snoeptafel. Nederlandse variatie op de Amerikaanse ‘Candy Table’! Een volledig opgemaakte snoeptafel met verse bloemen en diverse accessoires, voor een bijzonder bedankje voor de gasten. Iedere gast mag zijn/haar snoepzakje zelf vullen, op die manier zullen de gasten zich weer als een kind in de snoepwinkel voelen! ’t Snoeptafeltje; A sweet ending to a new beginning!
  • Afsluiting met kop koffie of thee

Al het bovengenoemde is onbeperkt inbegrepen voor een periode van 4 uur, m.u.v. buitenlands dranken pakket. Het arrangement heeft een vaste prijs per persoon.

50 tot 130 personen: 45,- p.p.
131 tot 200 personen: 42,- p.p.
201+ personen: 40,- p.p.

Hapjesbuffetten

Vanaf 50 personen, alleen i.c.m. avondfeest

Hapjesbuffet Holland Top

Tijdens het feest plaatsen wij op een een centrale plaats in de feestzaal een heerlijk hapjesbuffet. Uw gasten zullen smullen van deze verwennerij.

  • Warme beenham in honing-mosterdsaus
  • Warme gehaktballetjes
  • Satéstokjes met satésaus
  • Luxe gegarneerde huzarensalade
  • Luxe gegarneerde vissalade
  • Assortiment aan Hollandse hapjes, zoals gevulde eieren, kaasblokjes, diverse worstsoorten, zalmtoastjes, haring, komkommer met roomkaas e.d.
  • Assortiment XXL broden
  • Diverse smeersels: kruidenboter, tapenade en aioli

8,- p.p.
– Vanaf 50 personen
– Alleen mogelijk i.c.m. een avondfeest

Hapjesbuffet Sante

Tijdens het feest plaatsen wij op een centrale plaats in de feestzaal een heerlijk hapjesbuffet. Uw gasten zullen smullen van deze verwennerij.

  • Satéstokjes met satésaus
  • Mini loempia’s
  • Warme gehaktballetjes
  • Nasi
  • Luxe gegarneerde huzarensalade
  • Griekse rauwkostsalade
  • Assortiment tapas hapjes
  • Assortiment XXL broden

7,- p.p.
– Vanaf 50 personen
– Alleen mogelijk i.c.m. een avondfeest

Hapjesbuffet Botbekker

Tijdens het feest plaatsen wij op een een centrale plaats in de feestzaal een heerlijk hapjesbuffet. Uw gasten zullen smullen van deze verwennerij.

  • Kip-kerrie hapjes met brie en uitgebakken spek
  • Gevulde eieren
  • Haring op roggebrood
  • Glaasjes met zalmmousse
  • Glaasjes garnalencocktail en cocktailsaus
  • Ham rolletjes met asperges
  • Omelet rolletjes met gegrilde paprika
  • Kaasplank met diverse soorten kaas van de regionale kaasboerderij
  • Meloen met serannoham
  • Assortiment XXL broden
  • Diverse smeersels: kruidenboter, tapenade en aioli
  • Bitterballen van Kwekkeboom
  • Satéstokjes met satésaus
  • Warme gehaktballetjes
  • Mini saucijzenbroodjes

10,- p.p.
– Vanaf 50 personen
– Alleen mogelijk i.c.m. een avondfeest

Feesttoppers

Leuk voor op je feest

Bierbuffet

Voor een extra feestprikkel plaatsen wij de gezellige bierbar in de feestzaal (vaak naast de dansvloer). Met hier omheen extra statafels. Gasten kunnen hier een heerlijk glas Heineken ophalen, maar ook één van de vele speciaal-bieren proeven! Voor de dames zit ook standaard Kriek bier aan de tap. Natuurlijk is hier ook een glas wijn of frisdrank te verkrijgen.

Éénmalig 60,-
– Bij sommige arrangementen zit deze bar standaard inbegrepen, zonder meerkosten

– De consumpties zijn inbegrepen bij het gekozen arrangement

Celebration Bubbles Show

Een spectaculaire opening van uw feest. Fantastisch te combineren met een champagnetoren, taartenbuffet of een bruidstaart. Een show met muziek, licht, bellenblaas, nevel, vuurwerk en een lasershow. Als de muziek wordt ingezet, komt u als bruidspaar de zaal binnen, onder luid applaus van alle gasten. Tijdens de show snijdt u de taart aan of neemt u de champagnetoren in gebruik. Een unieke start van uw feest!

75,-
– Alleen in de Sterrenzaal mogelijk

Themaparty

Wilt u uw feest een bepaald thema meegeven? Er is heel veel mogelijk op dit gebied. Zoals het thema ’Wit’‚ ’Glitter& Glamour’ of ’The 70’s/80’s’.

Prijs op aanvraag (maatwerk)

Witte stoelhoezen

Een mooie aanvulling voor uw feest is om alle stoelen te bekleden met witte strech hoezen. Dit geeft een extra chique uitstraling aan de zaalinrichting.

1,50 per stoelhoes
– inclusief stomerijkosten.

Champagnetoren

Dit blijft een klassieker op bruiloften en feesten. U overspoelt als bruidspaar de champagnetoren met feest-bubbels en wij zorgen voor een mooie aankleding van de toren. Er is keuze uit twee soorten mousserende wijnen: De Moscato Camoli (zoet) of de Amador Cava Brut (droog). Terwijl u de champagne schenkt, zorgt het vuurwerk voor een compleet plaatje. Leuk i.c.m. ’Celebration Bubbles Show’!

25,00 per fles
– 750cl per fles
– ca. 1 fles op 8 personen
– minimaal 50 personen

http://youtu.be/7eW0er5aoWo

Biertoren

Houd je niet van champagne, maar ben je een echte bierdrinker? Kies dan voor deze biertoren van Duvel. Net als bij de klassieke toren staan er mini duvel-glaasjes opgestapelt. Bij de opening van de biertoren ontkurken jullie de magnumflessen Duvel en gaan jullie schenken. Tegelijkertijd wordt het vuurwerk afgestoken. Het is ook mogelijk om te kiezen voor de helft biertoren en de andere helft champagnetoren. Andere biersoorten op aanvraag.

50,- per fles
– fles 1½ liter
– ca. 1 fles op 20 personen
– minimaal 50 personen

 

Viskraam

Wilt u tijdens uw feest de gasten iets typisch Elburgs aanbieden? Kies dan voor een originele viskraam! Zodra de kraam geopend is kunnen de gasten een heerlijke zoute haring of een bakje vers gebakken kibbeling halen. Maar wat dacht u van een rolmops, zure mosseltjes e.d. De bruiloftsgasten zullen deze keuze erg waarderen!

3,- p.p.
– vanaf 60 personen

Extra versiering

Zelf extra versieringen in de zaal plaatsen, is in overleg geen probleem. Wel dienen alle materialen brandveilig/-vertragend te zijn. U zorgt zelf voor bevestigingsmateriaal. Spijkers, lijm en tape zijn niet toegestaan.

U kunt ook kiezen om de versiering door ons te laten verzorgen. De feestzaal extra feestelijk maken met ballondecoraties. Zoals tafeltrossen met heliumballonnen, ballonpilaren en een mooie boog bij de entree van de zaal. De kleurstelling mogen jullie zelf bepalen!

tot 50 personen 215,-
tot 90 personen 295,-
tot 250 personen 360,-
Overige versiering op aanvraag

Cocktailbar

De trend van dit moment: De cocktailbar op uw feest. Compleet met verlichting en glazen. De cocktailbar zal zeker indruk maken op uw gasten. Onze cocktail bartenders, die allemaal een cursus hebben gevolgd op de Bols Academy, maken de lekkerste cocktails á la minute voor u klaar. Met veel show en entertainment. Het is zelfs mogelijk om je eigen cocktail te maken samen met onze
bartenders, op rustige momenten. Optioneel is het ook mogelijk om dit met het bierbuffet te combineren.

i.c.m. all-in arrangement tot 130 personen 225,-
i.c.m. all-in arrangement vanaf 131 personen 150,-
i.c.m. all-in arrangement tot 130 personen (ipv bierbuffet) 175,-
i.c.m. all-in arrangement vanaf 131 personen (ipv bierbuffet) 100,-
bierbuffet erbij 
50,-

Snackbuffet

Bij de snackkraam kan men heerlijke snacks verkrijgen. Zoals een broodje kroket, frikandelletje speciaal, broodje hamburger of een heerlijk frietje. Leuk tegen het einde van het feest. Mmmm…. 30 minuten onbeperkt en lekker snacken!

3,50 p.p.
– Minimaal 80 personen

Snoepbuffet

Nederlandse variatie op de Amerikaanse ‘Candy Table’! Een volledig opgemaakte snoeptafel met verse bloemen en diverse accessoires, voor een bijzonder bedankje voor de gasten. Iedere gast mag zijn/haar snoepzakje zelf vullen, op die manier zullen de gasten zich weer als een kind in de snoepwinkel voelen! ’t Snoeptafeltje; A sweet ending to a new beginning!

Tot 75 personen 375,-
Tot 100 personen 450,-
Tot 150 personen 600,-
Tot 200 personen 750,-

Bruidstaart

Taart hoort bij een feest, de bruidstaart bij een huwelijk. Er zijn veel verschillende soorten bruidstaarten in smaak, kleur, vorm en opmaak. Vaak heeft elk bruidspaar ook een voorkeur voor een eigen ambachtelijke bakker. Daarom adviseren wij dit zelf te regelen bij uw favoriete bakker. De bakker zorgt dat de taart op tijd wordt bezorgd en wij zorgen dat deze mooi gepresenteerd wordt op een buffetje met gebaksbordjes en vorkjes. Terwijl u de taart aansnijdt, zorgt het vuurwerk voor een feestelijk geheel. Daarna zorgt ons personeel dat alle gasten een stukje taart krijgen. Wij adviseren de volgende banketbakkers: Bakkerij Grootkarzijn (‘t Harde), Bakkerij Schenk (Elburg) of Bakkerij Docter (Elburg).

Servicekosten bruidstaart: Gratis*!
* bij ontvangst van uw daggasten of bij een middagreceptie. Anders worden er € 0.4 p.p. servicekosten berekend.

Gratis faciliteiten

Onze zalen zijn ingericht met verschillende faciliteiten. Van deze voorzieningen kan gratis gebruik worden gemaakt als daar gehoefte aan is.

Microfoons

In de feestzaal zijn meerdere draadloze microfoons. Voor een speech of stukje. Door de gehele zaal hangen luidsprekers, zodat ook achterin de zaal alles goed hoorbaar is.

Gratis

Enveloppen brievenbus

Bij het geven van het feest hoort ook het ontvangen van cadeaus. Meestal in de vorm van een gevulde envelop. Deze kunt u opbergen in de aan de muur gemonteerde brievenbus. Aan het einde van de avond vraagt u de sleutel om de brievenbus te legen.

Gratis

Beamers

De feestzaal is voorzien van twee geïntegreerde beamers met projectieschermen. Vanaf het centrale aansluitpunt kan de laptop worden aangesloten (HDMI of VGA). De presentatie wordt voor- en achterin de zaal getoond. Eventueel bijbehorende audio wordt afgespeeld via onze geluidsinstallatie door de gehele zaal. In de bovenzalen hebben wij losse beamers en projectieschermen beschikbaar.

Gratis

Eigen band of DJ

Het is toegestaan om een eigen band of DJ aan te leveren. Als u hiervoor kiest, mag deze plaatsnemen op het vaste podium in de zaal. Dit podium is ingericht met krachtstroom en verschillende groepen 220v. Daarbij is het podium ingericht met diverse spots om de muzikanten aan te lichten.

Gratis

Achtergrond muziek

Elke ruimte is voorzien van een muziekcomputer met diverse playlisten met duizenden muzieknummers. U kunt bij ons aangeven welke muziekgenre wenselijk is.

Gratis

Dansvloer

Wanneer u hebt gekozen voor een eigen band of DJ maken wij altijd ruimte voor een dansvloer. De Sterrenzaal heeft een vaste gelakte dansvloer.

Gratis

Dansverlichting en lasershow

Bij het maken van een dansje hoort ook feestelijke verlichting. De Sterrenzaal is uitgerust met diverse apparatuur (zoals scanners, led-spots en movingheads) voor het maken van perfecte dansverlichting. Daarbij heeft de zaal een laser, voor het maken van een fantastische lasershow op uw feest.

Gratis

Overnachten

Stijlvol de dag afsluiten

Aanbieding: Overnachten in de bruidssuite van Hotel Elburg

Speciaal voor onze bruidsparen hebben wij een exclusieve aanbieding in de bruidssuite van Hotel Elburg. Na afloop van het feest worden jullie persoonlijk opgehaald door de hotel hostess. In de tuktuk wordt u naar het hotel gereden (ca. 200 meter). Het arrangement is inclusief:

  • Bruidssuite met whirlpool
  • Ontbijt op bed
  • Fles bubbels op de kamer
  • Persoonlijk opgehaald door hotel hostess per tuktuk
  • Inclusief toeristenbelasting

170,- per nacht

Overnachten overige gasten

Zoekt u voor uw gasten een hotelkamer? Hotel Elburg beschikt over diverse kamers. Voor de beste prijs kunt u rechtsreeks het hotel benaderen op: 0525-683877 of info@hotelelburg.nl.

X