/*** Accordion ***/ }

Trouwen

Bij restaurant De Haas

Alles voor jullie dag!

Van ceremonie, het aansnijden van de taart, tot aan de huwelijksnacht!

Stap in het huwelijksbootje

bij onze buitenlocatie bij Aan de Gracht

Onze trouwzaal

Voorzien van alle moderne faciliteiten voor een superfeest!

Complete feest arrangementen

Voorzien van alle moderne faciliteiten voor een superfeest!

Home ▶ Partycentrum ▶ Bruiloft

De perfecte locatie voor jullie trouwfeest

Partycentrum De Haas is een prachtige feestlocatie om jullie bruiloft te vieren. Daarvoor hebben wij alles in huis, zoals: Proosten met champagne, de bruidstaart aansnijden, cocktails, dineren en natuurlijk feesten! Ook zijn wij een officiele trouwlocatie van de Gemeente Elburg voor het burgerlijk huwelijk.

Jullie dag wordt onvergetelijk bij Partycentrum De Haas, midden in het romantische Elburg! Wilt u uw bruiloft extra bijzonder maken? Wij kunnen u helpen als het gaat om decoraties, een verrassende act, een sfeervolle band, een swingende DJ, of tips om uw gasten op een creatieve manier actief te betrekken bij de feestelijke avond.

Uw feest is in goede handen bij De Haas. Al 50 jaar organiseren en verzorgen wij vele bruiloften per jaar. Elk feest is uniek, met een eigen sfeer en samenstelling. Het moet goed georganiseerd worden. Een dag waar u uw hele leven positief op wilt terugkijken! Daarbij wilt u graag dat u en uw gasten er nog jaren over praten! Omdat elk feest uniek is, worden arrangementen op maat gemaakt naar uw wensen en budget. Wij nemen ruim de tijd om dit samen met u te realiseren. De combinatie van onze service, kwaliteit en onze unieke locatie, maakt uw feest tot een ongekend succes!

Maak nu een afspraak voor een vrijblijvend bezoek aan onze zalen.  Tijdens dit kennismakingsgesprek bekijken jullie de mogelijkheden en inventariseren wij jullie wensen.

Bekijk hieronder de standaard arrangementen. Indien gewenst kunnen deze worden aangepast aan jullie wensen.

Bekijk de arrangementen brochure

Kies hieronder wat u wilt vieren:

Het burgerlijk huwelijk

 

Officiële trouwlocatie

Ons partycentrum is door de Gemeente Elburg aangewezen als officiële trouwlocatie voor het burgerlijk huwelijk. Bekijk hier de mogelijkheden voor de ceremonie op onze locatie!

De historische panden van Restaurant & Partycentrum De Haas benoemd als officiele trouwlocatie van de Gemeente Elburg. De huwelijksvoltrekking van het burgerlijk huwelijk kan in drie van onze zalen worden voltrokken. De (buitengewoon) ambtenaar van de Gemeente Elburg komt naar onze locatie toe om het huwelijk te voltrekken.

Nieuw! Het is ook mogelijk om uw trouwceremonie te houden op een unieke locatie aan de stadsgrachten van Elburg, bij het proeflokaal van stadsbrouwerij Vos. Trouwen op deze exclusieve locatie is enkel mogelijk i.c.m. een avondfeest bij Restaurant De Haas.

Om de ceremonie bij Partycentrum De Haas te organiseren is het noodzakelijk de aanvraag hiervoor in te dienen bij de Gemeente Elburg (0525-688888). Op de site www.elburg.nl vindt u meer informatie hierover.

Het is mogelijk om de trouwceremonie van het burgelijk huwelijk op één van onze locaties te laten plaats vinden. Indien u ook door ons de feestavond (>100 personen) en het diner laat verzorgen, kunnen wij dit aanbieden voor een speciale prijs!

De kosten van het gebruik van onze zaal tijdens de ceremonie bedragen*:

Trouwceremonie i.c.m. avondfeest € 50,-
Trouwceremonie i.c.m. diner € 150,-
Enkel trouwceremonie € 300,-

* Let op: de kosten die u aan de gemeente Elburg moet voldoen staan hier los van. U dient zelf uw bruiloft aan te geven bij de gemeente.

Trouwceremonie is inclusief:

  • Opstelling naar keuze
  • 1 microfoon voor ambtenaar + geluidsinstallatie met extra microfoons
  • Beamerscherm voor foto’s/video
  • Begeleiding voor muziek e.d.

Extra opties

Witte stoelhoezen € 2,00 p.st.
Grote bloemstukken Op aanvraag
Overige aankleding In overleg

De gemeente Elburg heeft Aan de Gracht aangewezen als officiële trouwlocatie. Dit betekent dat u geen verzoek bij de gemeente hoeft in te dienen wanneer u
Aan de Gracht als trouwlocatie kiest. Een schitterende plek, aan het water van de stadsgrachten van Elburg, om de liefde wederzijds te bezegelen. Onze locatie is tevens geschikt voor het ontvangst van uw daggasten, een lunch of het diner.

Trouwen op deze locatie Aan de Gracht is exclusief mogelijk voor bruidsparen die het avondfeest houden bij Partycentrum De Haas.

De kosten van het gebruik van onze zaal Aan de Gracht tijdens de ceremonie bedragen*:

Trouwceremonie i.c.m. avondfeest bij De Haas € 250,-
Trouwceremonie i.c.m. diner Niet mogelijk
Enkel trouwceremonie Niet mogelijk

* Let op: de kosten die u aan de gemeente Elburg moet voldoen staan hier los van. U dient zelf uw bruiloft aan te geven bij de gemeente.

Trouwceremonie is inclusief:

  • Opstelling naar keuze
  • 1 microfoon voor ambtenaar + geluidsinstallatie voor binnen/buiten
  • Televisiescherm voor foto’s/video
  • Begeleiding voor muziek e.d.

Extra opties

Aankomst bruidspaar per luxe sloep over de gracht + € 250,-
Witte stoelhoezen + € 2,50 p.st.
Grote bloemstukken Op aanvraag
Overige aankleding In overleg

Met uw daggasten

 

Het ontvangst

Afhankelijk van de beschikbare tijd zijn er tal van mogelijkheden omhet huwelijk te vieren met uw gasten. Een feestelijk ontvangst met bruidstaart of petit four. Of gelijk starten met een borrel om te toasten. Aansluitend genieten van een uitgebreid koud- en warm buffet of diner. We hebben diverse zalen beschikbaar om uw gezelschap te ontvangen. Bekijk hier onze zalen.

 

Bruidstaart Gratis*
Luxe koekjes assortiment 1,40 p.p.
Gesorteerd gebak 2,75 p.st.
Taartenbuffet 2,75 p.p.
Petit four 2,60 p.st.
Petit four met initialen/tekst 2,75 p.st.
Petit four met foto 2,75 p.st.
Luxe bonbons 1,00 p.st.
Welkomstcocktail 4,00 p.st.
Champagne toast 3,50 p.st.
Amuse hapje 2,50 p.st.

*De bruidstaart

Er zijn verschillende soorten bruidstaarten insmaak, kleur, vorm en opmaak. Vaak heeft een bruispaar ook een  voorkeur voor eigen ambachtelijke bakkerij. Daarom adviseren wij dit zelf te regelen bij uw favoriete bakker. De bakker bezorgt de taart. Wij zorgen dat de taart mooi wordt gepresenteerd op een centrale buffettafel met gebaksbordjes en -vorkjes. Terwijl u de taart feestelijk aansnijdt, steken wij het vuurwerk aan. Ons bedienend personeel zal al uw gasten voorzien van een heerlijk stuk taart. Deze service is gratis bij ontvangst van uw daggasten/middagreceptie. Anders berekenen wij 0,40 p.p. servicekosten.

Het diner

Restaurant De Haas staat bekend om haar heerlijke buffetten en diners. Wij hebben tal van verschillende soorten koude- en warme buffetten. Maar er zijn nog meer opties voor de maaltijd met uw daggasten. Een menu aan tafel geserveerd, eem broodmaaltijd of zelfs een barbecuebuffet. Voor alle mogelijkheden, verwijzen wij u naar de speciale pagina van het partycentrum:

De consumpties dagprogramma

Er zijn een tweetal mogelijkheden om de consumpties tijdens het dagprogramma (moment van binnenkomst tot het avondfeest) te berekenen: Alle drankjes op basis van nacalculatie berekenen of het All-in Drankenpakket Dagprogramma.

Op basis van nacalculatie

Alle geserveerde consumpties worden per stuk gefactureerd. De prijs per consumptie is afhankelijk van het product.

Prijsindicatie:
Bij een gemiddeld verbruik van ca. 4 consumpties p.p. ligt de prijs op ca. € 11,- p.p.

Glas frisdrank   € 2,40
Flesje frisdrank € 2,50
Heineken tap bier   € 2,50
Glas huiswijn € 3,60
Glas jus d’orange € 3,00
Kop koffie/thee € 2,40

Genoemde prijzen zijn onder voorbehoud van prijswijzigingen.

All-in Drankenpakket Dagprogramma

Een all-in binnenlands dranken pakket voor uw daggasten vanaf binnenkomst in ons partycentrum, tijdens het diner/buffet, tot aan het avondfeest. Maximaal 4 uur durend arrangement. Inclusief flessen mineraalwater op tafel.

11,00 p.p.
– Alleen mogelijk i.c.m. avondfeest
– Maximaal 4 uur durend

Receptie

Vanaf 30 tot ca. 300 personen

Middagreceptie 'Classic'

  • Ontvangst met koffie of thee met gesorteerd gebak of taartenbuffet
  • Tijdens de receptie gaan we continue door met het serveren van koude en warme borrelhapjes. De hapjes zijn onbeperkt inbegrepen.

Overige consumpties serveren wij gedurende de receptie en worden per stuk berekend op basis van nacalculatie

Duur 1½ uur: 7,00 p.p.
Duur 2 uur: 7,75 p.p.

Avondreceptie Classic

  • Ontvangst met kop koffie of thee met gesorteerd gebak of taartenbuffet
  • Tijdens de receptie gaan we continu door met het serveren van koude en warme borrelhapjes. De hapjes zijn onbeperkt inbegrepen
  • Afsluiting met koffie of thee en een chocolaatje

Overige consumpties serveren wij gedurende de receptie. Deze worden per stuk berekend op basis van nacalculatie

Duur 2 uur: 12,70 p.p.
Duur 3 uur: 14,70 p.p.

Avondreceptie All-in

  • Ontvangst met 2x koffie of thee met gesorteerd gebak of taartenbuffet
  • Tijdens de receptie gaan we continu door met het serveren van koude en warme borrelhapjes. De hapjes zijn onbeperkt inbegrepen
  • Onbeperkt consumpties uit het all-in dranken pakket
  • Afsluiting met koffie of thee en een chocolaatje

Duur 2 uur: 19,- p.p.
Duur 3 uur: 22,- p.p.

Kinderreceptie

Tijdens de kinderreceptie maken wij een grote kindertafel met

  • Kannen ranja en/of fristi, onbeperkt bijvullen
  • Kindergebakjes
  • Chips en snoepjes op tafel
  • Versierde tafel met slingers en ballonnen.
  • Kleurplaten en kleurtjes
  • Bij het afscheid een snoepzakje met diverse lekkernijen

7,90 per kind
– Minimaal 10 kinderen
– 1 uurs arragement

De feestarrangementen

Helemaal compleet en verzorgd!

Vanaf 50 tot ca. 300 personen

Avondfeest Classic

Arrangementsduur: max. 4 uur

  • Ontvangst met koffie of thee en gesorteerd GEBAK (of taartenbuffet)
  • Tijdens het avondfeest gaan we continu door met het serveren van KOUDE EN WARME BORRELHAPJES
  • Voor de aanwezige kinderen een zakje snoep, zakje chips of ijsje
  • Afsluiting met koffie of thee en CHOCOLAATJE

Overige consumpties serveren wij gedurende het avondfeest en worden per stuk berekend op basis van nacalculatie.

50 tot 150 personen: 13,65 p.p.
150+ personen: 12,30 p.p.

Avondfeest All-in Love

Arrangementsduur: max. 4 uur

  • Ontvangst met 2x koffie of thee
  • Gesorteerd GEBAK (of taartenbuffet)
  • ONBEPERKT CONSUMPTIES uit het binnenlands dranken pakket
  • Tijdens het avondfeest gaan we continu door met het serveren van KOUDE EN WARME BORRELHAPJES
  • Voor de aanwezige kinderen een zakje snoep, zakje chips of ijsje
  • Afsluiting met koffie of thee en CHOCOLAATJE

50 tot 150 personen: 26,- p.p.
150+ personen: 23,40 p.p.

Avondfeest All-in Bubbling

Arrangementsduur: 4½ uur

  • Ontvangst met glas FEESTELIJKE BUBBELS of ALCOHOLVRIJE COCKTAIL
  • Rondgang met een feestelijke en LUXE AMUSE HAPJE
  • ONBEPERKT CONSUMPTIES uit het dranken pakket
  • Tijdens het avondfeest gaan we continu door met het serveren van KOUDE EN WARME BORRELHAPJES
  • Voor de aanwezige kinderen een zakje snoep, zakje chips of ijsje
  • Afsluiting met koffie of thee en een ZAKJE FRIET

50 tot 150 personen: 28,50 p.p.
150+ personen: 25,65 p.p.

Avondfeest All-in Sparkling

Arrangementsduur: max. 4½ uur

  • Ontvangst met 2x koffie of thee
  • Gesorteerd GEBAK (of taartenbuffet)
  • ONBEPERKT CONSUMPTIES uit het dranken pakket
  • Tijdens het avondfeest worden (tot aan het hapjesbuffet) enkele KOUDE EN WARME BORRELHAPJES geserveerd
  • Tijdens het avondfeest serveren wij het HAPJESBUFFET SANTE. Een heerlijk hapjesbuffet met o.a. satéstokjes met satésaus, soufflés, mini-loempia’s, nacho chips, toastjes en tapas hapjes
  • Extra bar in de zaal, de COCKTAILBAR. Met bartender die de cocktails voor jullie shaken en fantastische moves maken. Onbeperkt cocktails met keuze uit 6 soorten cocktails, met of zonder alcohol. Rondom deze bar statafels
  • Voor de aanwezige kinderen een zakje snoep, zakje chips of ijsje
  • Afsluiting met koffie of thee en een warm SAUCIJZENBROODJE

50 tot 150 personen: 31,- p.p.
150+ personen: 27,90 p.p.

Avondfeest All-in Dutch Party

Arrangementsduur: max. 4½ uur

  • Ontvangst met 2x koffie of thee.
  • Gesorteerd GEBAK (of taartenbuffet)
  • ONBEPERKT CONSUMPTIES uit het  dranken pakket
  • Tijdens het avondfeest gaan we continue door met het serveren van KOUDE EN WARME BORRELHAPJES
  • Tijdens het avondfeest wordt de ELBURGSE VISKRAAM geopend. Gasten kunnen hier verse zoute haring krijgen, maar ook vers gebakken kibbeling. Daarbij staat op de kraam zure haring, rolmopsen, zure mosselen en amsterdams zuur
  • Extra bar in de zaal, de BIERBAR. Met onze huispilsener en kersenbier aan de tap. Maar ook een frisje of wijntje schenken wij graag aan deze bar. Rondom de bar staan statafels
  • Bij deze bar de SPECIAL BIER FRIDGE met onbeperkt heerlijke speciaalbieren op de fles.
  • Voor de aanwezige kinderen een zakje snoep, zakje chips of ijsje
  • Laatste 30 min. de SNACKKRAAM met frites, frkandellen, kroketten en broodjes
  • Afsluiting met koffie of thee

50 tot 150 personen: 32,50 p.p.
150+ personen: 29,25 p.p.

Avondfeest All-in Diamonds

Arrangementsduur: max. 4½ uur

  • Ontvangst met 2x koffie of thee
  • Feestelijke PETIT FOURS met jullie foto of initialen
  • Jullie openen het feest met de spetterende OPENINGSSHOW Celebration Bubbles i.c.m. de CHAMPAGNETOREN
  • ONBEPERKT CONSUMPTIES uit het dranken pakket
  • Tijdens het avondfeest gaan we continue door met het serveren van KOUDE EN WARME BORRELHAPJES
  • Extra bar in de zaal, de COCKTAILBAR. Met bartender die de cocktails voor jullie shaken en fantastische moves maken. Onbeperkt cocktails met keuze uit 6 soorten cocktails, met of zonder alcohol. Rondom deze bar statafels
  • Bij deze bar de SPECIAL BIER FRIDGE met onbeperkt heerlijke speciaalbieren op de fles.
  • Voor de aanwezige kinderen een zakje snoep, zakje chips of ijsje
  • Afsluiting met koffie of thee en een BROODJE PULLED PORK

50 tot 150 personen: 32,50 p.p.
150+ personen: 29,25 p.p.

Avondfeest All-in Glamour

Arrangementsduur: 4½ uur

  • Ontvangst met 2x koffie of thee
  • TAARTENBUFFET (of gesorteerd gebak)
  • ONBEPERKT CONSUMPTIES uit het dranken pakket
  • Tijdens het avondfeest worden (tot aan het hapjesbuffet) enkele KOUDE EN WARME BORRELHAPJES geserveerd
  • Tijdens het avondfeest serveren wij het HAPJESBUFFET HOLLAND TOP. Een heerlijk hapjesbuffet met o.a. warme beenham, satéstokjes met satésaus, gehaktballetjes, tapas hapjes, diverse luxe bittergarnituur en toasthapjes
  • Extra bar in de zaal, de COCKTAILBAR. Met bartender die de cocktails voor jullie shaken en fantastische moves maken. Onbeperkt cocktails met keuze uit 6 soorten cocktails, met of zonder alcohol. Rondom deze bar statafels
  • Bij deze bar de SPECIAL BIER FRIDGE met onbeperkt heerlijke speciaalbieren op de fles.
  • Voor de aanwezige kinderen een zakje snoep, zakje chips of ijsje
  • Afsluiting met koffie of thee en een BONBON

50 tot 150 personen: 32,50 p.p.
150+ personen: 29,25 p.p.

Hapjesbuffetten

Vanaf 50 personen, alleen i.c.m. avondfeest

Hapjesbuffet Holland Top

Tijdens het feest plaatsen wij op een een centrale plaats in de feestzaal een heerlijk hapjesbuffet. Uw gasten zullen smullen van deze verwennerij.

  • Warme beenham in honing-mosterdsaus
  • Warme gehaktballetjes
  • Satéstokjes met satésaus
  • Luxe gegarneerde huzarensalade
  • Luxe gegarneerde vissalade
  • Assortiment aan Hollandse hapjes, zoals gevulde eieren, kaasblokjes, diverse worstsoorten, zalmtoastjes, haring, komkommer met roomkaas e.d.
  • Assortiment XXL broden
  • Diverse smeersels: kruidenboter, tapenade en aioli

9,- p.p.
– Vanaf 50 personen
– Alleen mogelijk i.c.m. een avondfeest

Hapjesbuffet Sante

Tijdens het feest plaatsen wij op een centrale plaats in de feestzaal een heerlijk hapjesbuffet. Uw gasten zullen smullen van deze verwennerij.

  • Satéstokjes met satésaus
  • Mini loempia’s
  • Warme gehaktballetjes
  • Nasi
  • Luxe gegarneerde huzarensalade
  • Griekse rauwkostsalade
  • Assortiment tapas hapjes
  • Assortiment XXL broden

8,- p.p.
– Vanaf 50 personen
– Alleen mogelijk i.c.m. een avondfeest

Hapjesbuffet Botbekker

Tijdens het feest plaatsen wij op een een centrale plaats in de feestzaal een heerlijk hapjesbuffet. Uw gasten zullen smullen van deze verwennerij.

  • Kip-kerrie hapjes met brie en uitgebakken spek
  • Gevulde eieren
  • Haring op roggebrood
  • Glaasjes met zalmmousse
  • Glaasjes garnalencocktail en cocktailsaus
  • Ham rolletjes met asperges
  • Omelet rolletjes met gegrilde paprika
  • Kaasplank met diverse soorten kaas van de regionale kaasboerderij
  • Meloen met serannoham
  • Assortiment XXL broden
  • Diverse smeersels: kruidenboter, tapenade en aioli
  • Bitterballen van Kwekkeboom
  • Satéstokjes met satésaus
  • Warme gehaktballetjes
  • Mini saucijzenbroodjes

11,- p.p.
– Vanaf 50 personen
– Alleen mogelijk i.c.m. een avondfeest

Extra toppings voor je feest

Het is mogelijk om een eigen arrangement samen te stellen. Met alleen maar je eigen wensen. Met deze toppings brengen we je alvast op enkele ideeen wat leuk is voor jouw feest. Misschien heb je zelf wel iets leuks bedacht? Laat het ons weten!

De Bierbar

Extra bar in de zaal, de bierbar. Met onze huispilsener en kersenbier aan de tap. Maar ook een frisje of wijntje schenken wij graag aan deze bar. Rondom de bar staan statafels. Leuk voor de jongeren om aan te hangen.

Éénmalig 75,-
– Bij sommige arrangementen zit deze bar standaard inbegrepen, zonder meerkosten

– De consumpties zijn inbegrepen bij het gekozen arrangement

– Leuk i.c.m. de SPECIAL BEER FRIDGE

De Cocktailbar

De trend van dit moment: De cocktailbar op uw feest. Compleet met verlichting en glazen. De cocktailbar zal zeker indruk maken op uw gasten. Onze cocktail bartenders, die allemaal een cursus hebben gevolgd op de Bols Academy, maken de lekkerste cocktails á la minute voor u klaar. Met veel show en entertainment. Het is zelfs mogelijk om je eigen cocktail te maken samen met onze bartenders, op rustige momenten. Optioneel is het ook mogelijk om dit met het bierbuffet te combineren.

i.c.m. met bierbar 100,-
i.p.v. bierbar +75,-

– Vanaf 80 personen

Special Beer Fridge

Speciaalbier liefhebbers op het feest? Vanuit deze koeling kunnen ze zelf een heerlijk en bijzonder speciaalbier kiezen! Natuurlijk met bijpassende glazen. Allemaal onbeperkt inbegrepen.

Éénmalig 50,-
– Bij sommige arrangementen zit deze bar standaard inbegrepen, zonder meerkosten

– De consumpties zijn inbegrepen bij het gekozen arrangement

– Alleen in combinatie met bierbar of cocktailbar

Celebration Bubbles Show

Een spectaculaire opening van uw feest. Fantastisch te combineren met een champagnetoren, taartenbuffet of een bruidstaart. Een show met muziek, licht, bellenblaas, nevel, vuurwerk en een lasershow. Als de muziek wordt ingezet, komt u als bruidspaar de zaal binnen, onder luid applaus van alle gasten. Tijdens de show snijdt u de taart aan of neemt u de champagnetoren in gebruik. Een unieke start van uw feest!

75,-
– Alleen in de Sterrenzaal mogelijk

Witte stoelhoezen

Een mooie aanvulling voor uw feest is om alle stoelen te bekleden met strakke witte stoelhoezen. Dit geeft een extra chique uitstraling

2,- per stoelhoes

Champagnetoren

Dit blijft een klassieker op bruiloften en feesten. U overspoelt als bruidspaar de champagnetoren met feest-bubbels en wij zorgen voor een mooie aankleding van de toren. Er is keuze uit twee soorten mousserende wijnen: De Moscato Camoli (zoet) of de Amador Cava Brut (droog). Terwijl u de champagne schenkt, zorgt het vuurwerk voor een compleet plaatje. Leuk i.c.m. ’Celebration Bubbles Show’!

3,25 p.p.
– minimaal 50 personen

http://youtu.be/7eW0er5aoWo

Biertoren

Houd je niet van champagne, maar ben je een echte bierdrinker? Kies dan voor deze biertoren. Net als bij de klassieke toren staan er mini bierglaasjes opgestapelt. Bij de opening van de biertoren ontkurken jullie de magnumflessen en gaan jullie schenken. Tegelijkertijd wordt het vuurwerk afgestoken. Andere biersoorten op aanvraag. Leuk met ‘Celebration bubbles show’!

3,25 p.p.
– minimaal 50 personen

 

Mr & Mrs Toren

Wanneer de één van champagne houdt en de ander van bier. Kies dan voor de combinatie van een champagnetoren en biertoren. Voor ieder een eigen toren. Tegelijkertijd wordt het vuurwerk afgestoken. Leuk met ‘Celebration bubbles show’!

3,25 p.p.
– minimaal 80 personen

 

De Viskar

Wilt u tijdens uw feest de gasten iets typisch Elburgs aanbieden? Kies dan voor een originele viskraam! Zodra de kraam geopend is kunnen de gasten een heerlijke zoute haring of een bakje vers gebakken kibbeling halen. Maar wat dacht u van een rolmops, zure mosseltjes e.d. De bruiloftsgasten zullen deze keuze erg waarderen!

3,50 p.p.
– vanaf 50 personen

Ballonnen en deco

De zaal aangekleed met ballonversiering of andere decoratie. Bijvoorbeeld bloemstukken, tafeltrossen, pilaar of een ballonnenboog. Zelf aanleveren is ook mogelijk.

Prijzen op aanvraag

De Snackkraam

Bij de snackkraam kan men heerlijke snacks verkrijgen. Zoals een broodje kroket, frikandelletje speciaal, broodje hamburger of een heerlijk frietje. Leuk tegen het einde van het feest. Mmmm…. 30 minuten onbeperkt en lekker snacken!

3,75 p.p.
– Minimaal 50 personen

Bruidstaart

Taart hoort bij een feest, de bruidstaart bij een huwelijk. Er zijn veel verschillende soorten bruidstaarten in smaak, kleur, vorm en opmaak. Vaak heeft elk bruidspaar ook een voorkeur voor een eigen ambachtelijke bakker. Daarom adviseren wij dit zelf te regelen bij uw favoriete bakker. De bakker zorgt dat de taart op tijd wordt bezorgd en wij zorgen dat deze mooi gepresenteerd wordt op een buffetje met gebaksbordjes en vorkjes. Terwijl u de taart aansnijdt, zorgt het vuurwerk voor een feestelijk geheel. Daarna zorgt ons personeel dat alle gasten een stukje taart krijgen. Wij adviseren de volgende banketbakkers: Bakkerij Grootkarzijn (‘t Harde), Bakkerij Schenk (Elburg) of Bakkerij Docter (Elburg).

Servicekosten bruidstaart: Gratis*!
* bij ontvangst van uw daggasten of bij een middagreceptie. Anders worden er € 0.50 p.p. servicekosten berekend.

IJsbakfiets Casa Piccola

Tijdens het feest komt een echte bakfiets met ijsvitrine binnen met 4 soorten ambachtelijk en zeer smakelijk roomijs van gelaterie Casa Piccola uit Elburg. De gasten kunnen zelf hun ijsje scheppen.

€ 4,- p.p.
– Exclusief huur bakfiets, éénmalig € 50,-

– Vanaf 80 personen

Spiegel Foto Booth

Handig, zo’n spiegel! Kun je direct even kijken of je haar nog goed zit en je stropdas recht. Heb je al een leuke prop gepakt? Je bent klaar om op de foto te gaan! Het enige wat je nu nog hoeft te doen om dit moment vast te leggen is de spiegel aantikken. De Mirror begint met aftellen… 3.. 2.. 1.. Say cheee… Op het scherm van de Mirror wordt het eindresultaat getoond. Maar lang hoef je niet te wachten, want je fotostripje wordt direct geprint in een uniek kader. Het stripje is 10×15 cm en wordt één keer geprint. Maak er dus gauw nog eentje, zodat je die in het gastenboek kunt plakken!

Prijs op aanvraag
– Meerdere soorten foto booths beschikbaar

Themaparty

Wilt u uw feest een bepaald thema meegeven? Er is heel veel mogelijk op dit gebied. Zoals het thema ’Wit’‚ ’Glitter& Glamour’ of ’The 70’s/80’s’.

Prijs op aanvraag (maatwerk)

Muziek op je feest!

Natuurlijk zijn jullie vrij om je eigen favoriete muzikant, band of DJ te regelen. Deze kunnen dan vrij gebruikmaken van onze voorzieningen op het podium. Maar het is nu ook mogelijk om alles via De Haas te boeken en te kiezen voor een kwaliteit muziekshow!

BPM DJ op je bruiloft

‘DJ op je bruiloft’ heeft voor elke bruiloft een geschikte DJ! De DJ’s van BPM denken graag met jullie mee over de muzikale invulling van het feest: van het openings- tot het eindnummer en alles wat jullie daartussen willen horen. Jullie voorkeuren in combinatie met onze kennis zal resulteren in een onvergetelijk feest! Omdat ‘DJ op je Bruiloft’ bij De Haas kind aan huis is, kunnen wij de bestaande lichteffecten en lasereffecten van de feestzaal overnemen (Sterrenzaal). Dat maakt echt een unieke totaalshow! Inclusief een ervaren DJ bruiloft, DJ-booth, licht- & geluidsinstallatie, het op- & afbouwen van de apparatuur en een afspraak voor het bruidspaar om het huwelijksfeest muzikaal voor te bereiden bij ‘DJ op je bruiloft’ op kantoor.

825,- all-in
– Voorkeur specifieke DJ + 50,-

Piano Shows

A la Crazy Piano’s

Prijs op aanvraag

Overige muziekshows & Artiesten

Laat weten waar u naar op zoek bent!

Prijs op aanvraag

Gratis faciliteiten

Onze zalen zijn ingericht met verschillende faciliteiten. Van deze voorzieningen kan gratis gebruik worden gemaakt als daar gehoefte aan is.

Microfoons

In de feestzaal zijn meerdere draadloze microfoons. Voor een speech of stukje. Door de gehele zaal hangen luidsprekers, zodat ook achterin de zaal alles goed hoorbaar is.

Gratis

Enveloppen brievenbus

Bij het geven van het feest hoort ook het ontvangen van cadeaus. Meestal in de vorm van een gevulde envelop. Deze kunt u opbergen in de aan de muur gemonteerde brievenbus. Aan het einde van de avond vraagt u de sleutel om de brievenbus te legen.

Gratis

Beamers

De feestzaal is voorzien van twee geïntegreerde beamers met projectieschermen. Vanaf het centrale aansluitpunt kan de laptop worden aangesloten (HDMI of VGA). De presentatie wordt voor- en achterin de zaal getoond. Eventueel bijbehorende audio wordt afgespeeld via onze geluidsinstallatie door de gehele zaal. In de bovenzalen hebben wij losse beamers en projectieschermen beschikbaar.

Gratis

Eigen band of DJ

Het is toegestaan om een eigen band of DJ aan te leveren. Als u hiervoor kiest, mag deze plaatsnemen op het vaste podium in de zaal. Dit podium is ingericht met krachtstroom en verschillende groepen 220v. Daarbij is het podium ingericht met diverse spots om de muzikanten aan te lichten.

Gratis

Achtergrond muziek

Elke ruimte is voorzien van een muziekcomputer met diverse playlisten met duizenden muzieknummers. U kunt bij ons aangeven welke muziekgenre wenselijk is.

Gratis

Dansvloer

Wanneer u hebt gekozen voor een eigen band of DJ maken wij altijd ruimte voor een dansvloer. De Sterrenzaal heeft een vaste gelakte dansvloer.

Gratis

Dans verlichting en lasershow

Bij het maken van een dansje hoort ook feestelijke verlichting. De Sterrenzaal is uitgerust met diverse apparatuur (zoals scanners, led-spots en movingheads) voor het maken van perfecte dansverlichting. Daarbij heeft de zaal een laser, voor het maken van een fantastische lasershow op uw feest.

Gratis

Overnachten

Stijlvol de dag afsluiten

Aanbieding: Overnachten in de bruidssuite van Hotel Elburg

Speciaal voor onze bruidsparen hebben wij een exclusieve aanbieding in de bruidssuite van Hotel Elburg. Na afloop van het feest worden jullie persoonlijk opgehaald door de hotel hostess. In de tuktuk wordt u naar het hotel gereden (ca. 200 meter). Het arrangement is inclusief:

  • Bruidssuite met whirlpool
  • Ontbijt op bed
  • Fles bubbels op de kamer
  • Persoonlijk opgehaald door hotel hostess per tuktuk
  • Inclusief toeristenbelasting

185,- per nacht

Overnachten overige gasten

Zoekt u voor uw gasten een hotelkamer? Hotel Elburg beschikt over diverse kamers. Voor de beste prijs kunt u rechtsreeks het hotel benaderen op: 0525-683877 of info@hotelelburg.nl.

X